Harcama İtirazı

İtiraz Şekli


Uluslararası işlem itiraz kuralları çerçevesinde işlem itirazlarının yazılı şekilde yapılması gerekmektedir. Kredi Kartı ile yaptığınız yükleme / harcama itirazlarınız için İşlem İtiraz Formunu, ATM işlemlerindeki nakit yatırma / çekme itirazlarınız için TC 10 Formunu doldurarak tarafımıza iletebilirsiniz. Form ile birlikte itirazınızı destekleyen belge ve bilgilerin paylaşılması sürecin kısalmasına katkı sağlayacaktır.
İşlem İtiraz Formu

İtiraz Süresi


BKM Troy kurallar çerçevesinde işlem itirazlarının, itirazın türüne göre 30-120 gün içinde yapılması zorunludur. İtirazınıza ilişkin 0 850 988 88 88’nolu telefondan bilgi alabilirsiniz.

İşlem itirazı süreci birkaç adımdan oluşmaktadır ve bazı itirazların çözümü zaman alabilmektedir. Talebinizi en kısa sürede başarıyla sonuçlandırabilmemiz için lütfen sizden rica ettiğimiz süre zarfında bize dönüş yapınız.

Hangi İşlemlere İtiraz Edilebilir


1- OlduBil kartınızdan sizin tarafınızdan yapılmamış olduğunu düşündüğünüz işlemler varsa itiraz edebilirsiniz. Eğer aşağıdaki durumlar mevcut ise bu tür itirazlarınız olumlu sonuçlanamamaktadır.


2- OlduBil kartınız çalındı ya da kayboldu ve kartınızla harcama yapıldıysa öncelikle 0 850 988 88 88’nolu telefonu arayarak kartınızı kullanıma kapattırmanız gerekmektedir. ​ Kartınızı kapattıktan sonra karakola giderek tutanak tutturunuz ve savcılığa suç duyurusunda bulununuz. Karakol tutanağı ve suç duyurusu formunu Harcama İtirazı Formu ile birlikte bize iletiniz.

3- Hatalı İşlemler

işlem itirazında bulunabilirsiniz.

Türk Para
BKM
BKM
MasterCard
Colendi
Türk Para
TURK Elektronik Para 6493 sayılı kanun kapsamında lisanslı bir elektronik para kuruluşu
olup Türkiye Cumhuriyeti Merkez Bankası (TCMB) gözetim ve denetimi altında faaliyet
göstermektedir. Bankalararası Kart Merkezi (BKM) üyesidir ve Mastercard lisansına sahiptir.
BKM
BKM
MasterCard
Colendi